Bloemen haken en breien.

gemaakt door Marian'ne M

Marian’ne M heeft een schitterende bos bloemen gehaakt voor Grootmoeders huiskamerconcerten. De mensen in het breicafé van Klaarwater willen graag deze techniek ook leren.

We gaan nu volgende week woensdag ochtend 6 april o.l.v. Marian’ne en Anita met de bloemen aan de slag. Graag zelf een haaknaald meenemen. De bos bloemen zetten we tijdens het Cultuur Festival in museum Oud Soest.

Workshop: Woensdag 6 april, 10:00 – 11:30 uur, Ontmoetingscentrum Klaarwater. deelname gratis.

5 Reacties op “Bloemen haken en breien.

  1. Ook gehaakte bloemen houden van mensen…. en ik van gehaakte bloemen. Ik doe mee woensdag!

  2. Wat leuk, die bos bloemen.Maar kan niet haken.Zijn deze patronen ook in brei patronen beschikbaar. Waar ik ook naar zoek zijn briepatronen van taart of gebak. is er iemand gie mij hieraan kan helpen
    Vriendelijke groet, paula

  3. Het maken van de bloemen is besmettelijk!
    Ik heb de foto van deze mooie gehaakte bloemen door gestuurd naar mijn moeder en zij en haar collega’s zijn nu ook aan het haken geslagen! Komend weekend ga ik zelf aan de slag!

  4. Hallo Paula,

    Er is een heel leuk boekje in omloop: 100 bloemen om te haken en te breien.
    De bloemen van de bos bloemen komen niet uit dit boekje, wel de blaadjes. Het patroon van de bloemen had iemand van het breicafé meegenomen. Ik zal vragen of ze het als reactie nog wil plaatsen.

    groet,
    Anita

  5. Hallo Liz,

    Wat leuk om te horen. Leuk ook dat je zelf aan de slag gaat. Laat je ons weten hoe het is afgelopen en of het hele bedrijf van je moeder nu vol met bloemen staat?

Geef een reactie

