Galerij

Op onderzoek uit; Benodigdheden: 2m lange breinaalden en stevige ”wol”!

Bezig met ons vooronderzoek naar de 2 meter lange breinaalden en ons ”oranje” wol en het lukt al aardig! De 2 meter lange breinaalden zijn gemaakt door Jorrit de Vries.

Nu nog mensen die ons helpen om zaterdag 28 mei in Museum Oud Soest er verder aan te breien!

To be continued…..

2 Reacties op “Op onderzoek uit; Benodigdheden: 2m lange breinaalden en stevige ”wol”!

  1. WAAAAUWWWWWW !!!!!

    Heb gisteren hier al ztten schreeuwen, maar er is iets misgegaan.
    Hihi, zal er mijn mini naaldjes naast leggen.

    Geweldig, bedankt kunstenaar Jorrit.

    eeehm, zie ik dichtregels ..???

  2. Wat een geweldig idee! Inmiddels heb ik mogen breien met de naalden en ik vond het superleuk om te doen. Wanneer mag ik weer??

Geef een reactie

