Laatste week: nog steeds stromen de lapjes voor de molen binnen

Terwijl ik met een persbericht over de aankleding van de molen door het breicafé Soest, bezig bent, legt een collega een zakje met lapjes voor de molen op mijn bureau neer. Daarvoor had ik net een telefonisch gesprek met een mevrouw uit Amersfoort. Ze had samen met haar kleindochter van elf een lapje gebreid. Haar kleindochter beheerst het breien nog niet helemaal, dus zij breide de goede kant en oma de averechte. En ze hebben ook nog haar naam ingebreid. Ze belde op om te vragen waar ze het lapje kon afgeven. Morgen brengen ze het, ik ben heel benieuwd.
Gisterenavond hebben we op het breicafé in de Lindenhof van een stapel vlaggetjes weer slingers gemaakt. We hebben nu 6 slingers van elk 4 meter!
De dag nadert dat we de lapjes gaan bevestigen aan de molen. Woensdagmiddag 7 september vanaf 13.00 uur gaan we op de molen aan de slag. Alle hulp is welkom. Dus heb je tijd en zin kom dan naar de molen De Windhond aan de Veldweg.

Een Reactie op “Laatste week: nog steeds stromen de lapjes voor de molen binnen

  1. Kan ik nog lapjes naar de molen brengen?

Geef een reactie

