into NOORS

heerlijk die Noorse inspiratie….

Ja het blijft kleven de mooie Noorse breiwerken op mijn netvlies. En wat doe je dan als breister, je neemt de pennen op en gaat de strijd aan. In dit geval de vierkante pennetjes uit het brei pakketje van Arne &Carlos. Ze breien lekker en vallen inderdaad niet zo snel uit je breiwerk, maar verder merk ik niet zo veel verschil, vind zelfs de houten pennetjes lekkerder omdat die niet koud aanvoelen. Het schuren van de ijzeren puntjes vind ik ook niet zo prettig. En ik merk niet of de steken nu mooier of regelmatiger zijn.

 

Het inbreien was voor mij nog wel een beetje strijden, met mijn lastige handjes, om balans in het breiwerk te krijgen viel mij tegen. Maarrrrr ik heb wel mooi een NOORse want af en nu op naar de 2e !!

Hee, ik kwam HIER  oude bekenden tegen, leuk van ijslandse wol (heb ik ook nog ergens liggen).

let op: Een set van 5 vierkante brei naaldjes zit alleen in het pakketje van het buideltje.

marian’ne m (brei-cafe Soest)

Geef een reactie

