AFFFFF

AFFFFFFFFFF ik wilde graag ZONnegeel, en wat kreeg ik ZONNNN en nóg eens zon.

Lace geel af

Ik breidde tegen een dead line op en dat gaat niet , toen ook nog eens de schilders besloten die warme dagen mijn huis grondig onder handen te nemen maakte ik fout na fout in dit toch wel eenvoudige patroon. Zelfs de schilders maakten fout na fout, ach begrijpelijk met die hitte.

Op zo’n hele hete dag ontvluchtte ik het huis (én de schilders) en kon je mij vinden in een Wol winkel (Trollenwol)

Voorraad geel

En dat was geen eens een straf, maar wat kocht MM, jawel wéér geel ??????

De schilders komen weer terug om fouten te herstellen. Zal ik ook nóg meer zon krijgen nu.

Deze sjaal gaat straks in haar badje zal ik er maar bijspringen dan ;)))))

Geef een reactie

