Brei je mee !??

Het koud(ere) seizoen is weer aangebroken, de dames van de brei cafe’s zijn weer ijverig bezig.

Zelf ben ik weer begonnen met allerlei handwarmers, en heb hier en daar wat lekkere voorraad besteld. 

Aankomende tijd zijn er verschillende beurzen te bezoeken. Ik zal nog data toevoegen.

img_20161007_234711

Helaas kan ik met mijn apparatuur hier geen up-date’s plaatsen, dus sumier een berichtje. Op mijn eigen weblog kunt u mij ook volgen. Rechts aanklikken op MarianneM

Een fijne breitijd gewenst, en u kunt altijd vrijblijvend bij ons aansluiten !!!

Geef een reactie

