Noors

Ja en wat wil je als je zo’n schitterend boek krijgt vol noorse patronen 

en het geschikte garen in huis hebt, juist….Breien !!

Maar eerst deze afmaken….

Wat zijn julle aan het breien !?

Marian’ne M

3 Reacties op “Noors

  1. Beste mensen,
    Graag wil ik nader kennismaken met het breicafé. Ik weet daar niets van, maar ik ben als ‘ stukjes schrijver’ voor het blad Vuur, een uitgave van de Protestante gemeente Soest, op jullie gewezen. Ik ben verantwoordelijk voor de rubriek ‘ mensen die de wereld mooier maken’ en volgens mij horen jullie daartoe.
    Graag zou ik contact krijgen met iemand uit jullie groep met wie ik het een en ander kan bespreken.
    Hartelijke groet en ik hoor graag van jullie,
    Hannie van Hunen

    • Dag mevr van Hunen,

      Ik heb uw vraag ontvangen.

      Ik zal eerst met de dames van het brei cafe Klaarwater, 1 van mijn 3 brei-cafe’s overleggen.
      Zij breien het meest voor goede doelen en voor henzelf is het een stukje sociaal gebeuren.

      Vanuit welke kerk werkt u.
      Als ik meer weet zal ik contact net u opnemen.

      Marianne Moll

    • Dag, weet niet of u dit leest maar de dames vinden het goed. Dus als u wilt kunnen we een keer afspraak maken.

      Misschien makkelijker als ik uw mailadres heb.

      Marian’ne

Geef een reactie

